TERVEZÜNK, KIVITELEZÜNK, ÜZEMELTETÜNK

Cégünk 2011. óta áll ügyfelei rendelkezésére, legyen az egy egyszerű javítási feladat, vagy egy üzemeltetési feladat. Egy komolyabb innovációt igénylő feladat elől sem futamodtunk meg soha, mellyel mások nem bírkóztak meg. Munkatársaink többsége közel két évtizede dolgozik a szakmában, folyamatos képzéseken vesznek részt, hogy mindig a legújabb technológiákat és biztonsági megoldásokat nyújthassák számára!

Egy cég sok problémára. Kérjük nézzen körül és kérdése, vagy árajánlat kérése esetén keressen bizalommal elérhetőségeinken!

Reméljük hamarosan Önt is elégedett ügyfeleink között köszönthetjük!

Kapcsolat

RENDSZER ÁTVILÁGÍTÁS

Meglévő rendszerét felmérjük, a hiányzó hardveres, szoftveres és biztonsági elemeket beazonosítjuk

FEJLESZTÉSI KONCEPCIÓ

A megfelelően működő rendszerhez a munkatársak igényeit és a helyi adottságokat figyelembe véve fejlesztési koncepciót dolgozunk ki.

KIVITELEZÉS

Az elfogadott koncepció és árajánlat alapján elvégezzük a kivitelezési munkákat, installálásokat, konfigurálásokat.

ÜZEMELTETÉS

A kiépített, vagy meglévő rendszert a szerződésben foglaltak szerint üzemeltetjük, hiba esetén a legrövidebb időn belül beavatkozunk és a hibát elhárítjuk.

INNOVÁCIÓ

Cégünk segít bármilyen szokatlan kérése is lenne, megpróbálunk gyorsan és költséghatékonyan megoldást találni problémájára. Ön kér, mi megoldjuk, hisz szeretnénk, hogy elégedett legyen velünk!

EGYSZERŰEN, APRÓBETŰ NÉLKÜL

Nem hiszünk az apróbetűs trükkökben. Munkánk során is törekszünk az egyértelmű és érthető kommunikációra, szerződéseinket is így próbáljuk megfogalmazni.

LEGUTÓBBI MUNKÁINK

1. Jótállásra, szavatosságra vonatkozó jogszabályok: Ptk. 305. § – 311/A. §, Ptk. 685. § d) és e) pont, 151/2003. (IX.22.) Korm. Rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre Vonatkozó kötelező jótállásról, 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített Szavatossági és jótállási igények intézéséről.
2. A jótállás időtartama egy év (151/2003. (IX. 22.) Korm. Rendelet 2. § (1) pontban és a rendelet mellékletében leírtak szerint).
3. A jótállási kötelezettség teljesítése a forgalmazót terheli.
4. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető.
5. A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál (szerviznél), vagy a hivatalos márkaszerviznél közvetlenül is érvényesítheti.
6. A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül. (Fogyasztó: a gazdasági, Vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő személy – Ptk. 685. § d) pont). Amennyiben a fogyasztó Bemutatja az ellenértékét megfizetését igazoló bizonylatot, úgy a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell Tekinteni (49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 2. §). Ennek érdekében kérjük tisztelt vásárlóinkat, hogy őrizzék meg a fizetési bizonylatot is.
7. A jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti.
8. A jogosult elsősorban – választása szerint – kijavítást, vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen, vagy Ha az a kötelezettnek (forgalmazónak) a másik jótállási (vagy szavatossági) igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a hiba súlyát és az igényteljesítésével a jogosultnak (fogyasztónak) okozott kényelmetlenséget.
9. Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett (forgalmazó) a kijavítást, illetve kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni, akkor a fogyasztó – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak helye nincs.
10. A kijavítást, vagy kicserélést - termék tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésre figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
11. A jogosult a szavatossággal kapcsolatos igényeit a vásárlás (ill. szabályosan történt üzembe helyezés) időpontjától számított kétéves elévülési, illetve hároméves jogvesztő határidőn belül érvényesítheti.
12. A jótállási határidő a fogyasztási cikk, fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
13. Amennyiben a termék a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül meghibásodott, a forgalmazó a fogyasztó kívánságára köteles azt kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
14. A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról köteles jegyzőkönyvet felvenni (a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 3.§ (1) pontban leírtaknak megfelelően), abban megadni az indoklást, ha a kifogás rendezésének módja eltér a fogyasztó igényétől és a jegyzőkönyv másolatát a fogyasztónak átadni. Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.
15. A forgalmazónak törekedni kell arra, hogy a kijavítást, vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
16. Nem számít bele az elévülési időbe a kijavításnak az a része, amely alatt a jogosult fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a jótállás keretében végzett javítás időtartamával meghosszabbodik, illetve a jótállási idő a terméknek, vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik. A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész építhető be.
17. Magánszemély esetén a rögzített bekötésű, valamint 10 kg-nál súlyosabb, tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, akkor a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.
18. Jótállási igény nem érvényesíthető:
a. Rendeltetés ellenes használat, hibás vagy szakszerűtlen kezelés, helytelen üzembe helyezés, átalakítás, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb nem gyártási eredetű meghibásodás esetén.
b. Karbantartási – tisztítási munkák esetén.
c. Nem a jótállási jegyen feltüntetett szerviz, vagy nem a hivatalos márkaszerviz által a fogyasztási cikken végzett bárminemű beavatkozás esetén.
d. A kopó alkatrészek rendeltetésszerű használatból eredő kopása esetén.
e. Használatból eredendő szoftveres hiba esetén
19. A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe. Ezt az ügyfél megrendelésre a szerviz külön díjtétel felszámítás ellenében vállalja, akkor is, ha a termék a kijelölt szerviz által kötelezően üzembe helyezendő (osztott légkondicionáló berendezések) és akkor is, ha a szerviznek ugyan nincs üzembe helyezési kötelezettsége, de a vásárló azt megrendeli.
20. A hosszú ideig és nem megfelelő körülmények között történő tárolás a fogyasztási cikk műszaki állapotának romlását idézheti elő. Ez esetben a készüléket üzembe helyezése előtt át kell vizsgáltatni a biztonságos üzemeltetés érdekében. Az átvizsgálás költsége szintén nem tartozik a jótállási kötelezettség körébe. Amennyiben a kijavítás során a szerviz nem jár el helyesen, vevőszolgálatunk az Ön rendelkezésére áll.
 
21. A szervíz címe: Gran Comp Hungary Kft., 2500 Esztergom, Madách Imre u. 2.
Telefonszáma: 06 (30) 15-25-222
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

24/7 TÁVFELÜGYELET

Érezze rendszerét biztonságban, akár napi 24 órás felügyeletet kaphat a hét 7 napján, levéve válláról minden gondot

JÁTÉK A MUNKAVÉGZÉS

Ha elakad a számítógép kezelésében, vagy a munkatársa nem tud valamit, percek alatt távolról tudunk segíteni

RIASZTÁS ÉS JAVÍTÁS

Hiba estén távfelügyeleti rendszerünk értesít a hibáról, mely javítását a lehető legrövidebb időn belül elkezdjük

ENNYIRE EGYSZERŰ?

Igen, nem szeretjük túl komplikálni a dolgokat. Úgy gondoljuk, hogy egy jó üzlet attól jó, ha mindkét fél elégedett. Az elégedett ügyfél az igazán jó referencia számunkra.

Nem talált megoldást problémájára?

Munkatársainkkal azon fáradozunk, hogy mindig többet tudjunk nyújtani ügyfeleinknek.

Keressen bizalommal elérhetőségeinken!

Kapcsolat

ÁTLAG ÉVEK

AMIT A SZAKMÁBAN TÖLTÖTTÜNK

18

ÉV

PROBLÉMÁK

NAPONTA ÁTLAGOSAN

42

DARAB

SEGÍTSÉG

NYÚJTÁSA ÁTLAGOSAN

0,2

ÓRÁN BELÜL

KÁR

MELYET MI OKOZTUNK

0

DARAB

JSN Mini 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework